30 november 2011

alma & lukkes julekalender

Hver dag frem til julaften gir vi bort fine premier. Premien publiseres hver morgen på facebook og her på bloggen. Dagen etter trekker vi en vinner som offentliggjøres nederst i dette innlegget (under bildet av premiene) Du må selv følge med om du blir trukket ut som vinner. Er du blant de heldige sender du oss en mail med navnet og adressen din til post@almaoglukke og vips er premien på vei til deg :)

Du kan delta på en av følgende måter:


  1. Er du på facebook, liker/deler du dagens innlegg samt legger igjen en kommentar.


  2. Tips om julekalenderen på bloggen din. Legg så igjen en kommentar under innlegget med premien du vil vinne.


  3. Har du hverken blogg eller facebookprofil? Legge igjen en kommentar med mailadressen din (under premien du vil vinne), slik at vi kan nå deg hvis du blir trukket ut.
Og her ser dere premiene vi skal gi til dere. Skulle være noe for en hver smak, håper vi :)


Her vil vi offentliggjøre vinnerne i dagene frem mot jul. Står du på listen sender du en mail til post@almaoglukke.no med navn, adresse og hvilken størrelse du ønsker.

Da er alle de 25 premiene i årets julekalender sendt avgårde til (forhåpentligvis) glade vinnere. Takk til alle som deltok i julekalenderen :)

45 kommentarer:

swimzy sa...

heihei :)
Her vil jeg gjerne være med:)

Har laget ett lite innlegg om det her:
http://swimzy-lykke.blogspot.com/2011/12/julekalender-hos-alma-lukke.html

klem fra swimzy

Unknown sa...

Ja vi vil vinne. Hilsen Marianne og Sofie

almaoglukke.no sa...

Dere er notert og med i trekningen :)

Merete sa...

Delt og likt. Nu er det bare å krysse fingrene. :) Merete

Kristine sa...

Vil gjerne være med :-) kristine.kvarberg@gmail.com

Renathe sa...

Må en dele hvert innlegg eller? Delt flere ganger før og igår :)

Pia sa...

Spennende!

Unknown sa...

Jippi dette er gøy! Hilsen Marianne og Sofie.

Veronica sa...

Liker og delt på facebook :)
Mvh Veronica Holmøyvik

Gro Anita sa...

liker, deler og håper på å vere den heldige vinner ;)
God helg alle! <3

Siv A Haugen sa...

Så flotte premier!! Vil gjerne være med på trekningen!! :)

Wenche sa...

Jeg vil veldig gjerne være med. Har lagt en link på sidebaren i bloggen min
www.ubeleilig.blogspot.com

hilsen Wenche

indie sa...

Jeg vil gjerne være med i julekalenderen! :D

Hilsen Ingrid

Unknown sa...

♥´¯) ¸.-:¦:-´¯)
(¸-:¦:-´ (¸.♥´´¯`•.¸
ღ Jeg blir med.
kjempe fin blogg,følger
dere både her og på Facebook.
Krysser fingrene og
ønsker dere en kjempe
fin Førjulstid,
Hilsen Monica i Bergen ღ
✿¸ڿڰۣ✿ڿڰۣ✿ڿڰۣ✿

søndagstur sa...

Jeg er med:)

Mvh Janne

Ida sa...

jeg er gjerne med:-) delt:-)

LenaPåLandet sa...

♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪
Delt på FB og er gjerne med i trekningen :)
God 2.søndag i advent fra LenaPåLandet
♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

Lene sa...

Jaaa! :) vetlemeg@hotmail.com er adressen min, hilsen Lene! :)

Casa del Pt sa...

Jeg vil være med på dette :)
Link til blogginnlegg:
http://casadelpt.blogspot.com/2011/12/bli-med-pa-julekalender-hos-alma-lukke.html

Har også lagt link i sidebaren på bloggen min :)

Mamma og Pappa sa...

Hei,
vi vil også gjerne være med
:)

Hilsen Ellen og Mons

Cathrine sa...

Jepps, da har jeg gjort jobben min og håper på vinnerlykke;)

http://folefintkaos.blogspot.com/

Eva Cathrin sa...

Jaaa! Jeg vil gjerne være med i julekalenderen deres!


evacatl (at) gmail.com

Bente sa...

Har delt!

Merete K. sa...

Hei :-)

✿ Vil gjerne være med og deler link med venner. Ha en koselig førjulstid!✿

Mvh Merete K.
m-korsg@online.no

Sommerfugl79 sa...

Da har jeg delt og likt påp veggen min på facebook:):)

linn kr/sykepleier sa...

Da har man krysset av for liker på facebook og tipset om kalenderen i sidebaren i bloggen: http://sykepleierbloggen.blogspot.com/

Sommerfugl79 sa...

Jeg er med i dag også jeg:):)

Unknown sa...

Denne jakken er jo så søt. Vi ønsker oss str. 86. Hilsen Marianne og Sofie.

Anonym sa...

Hei jeg har en venninne som nettopp har fortalt meg at hun er gravid. Jeg ble så utrolig glad og håper å vinne en gave til henne.

ompalomp sa...

Fin genser.Passer til en av gutta.

Unknown sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen:)

MARIAHS sa...

Jeg vil gjerne være med i konkurransen:) Kjempe fin genser:)Liker og deler:)

Meg og Mitt sa...

Jeg vil gjerne være med, liker og deler.....
kjempe flott genser...

Laila sa...

Hei hei
Vil gjerne være med
hilsen laila

Laila sa...

Hei

Vil gjerne være med

Hilsen laila

Hanne sa...

Jeg har delt! :)
Ønsker str. 68-74

hobbyvimsa sa...

Jeg vil gjerne være med..

Klem Linda:)

Tove `blogg verden sa...

Jeg vil gjerne være med :) Liker og facebook og deler der! Er også følger av bloggen :)
Klem Tove

Et skritt om gangen sa...

Så flott:) Jeg ønsker meg en i str. 8!!!

www.nordreholt.blogspot.com

Et skritt om gangen sa...

Ja, dette vil jeg være med på :)

www.nordreholt.blogspot.com

Fjellets datter sa...

Legger link til sidebaren i bloggen min....og er gjerne med!
Har også lagt meg som følger...
Klem fra Kristin

Tove sa...

Delt på Facebook :)

Helene sa...

Har ingen blogg, men deltar gjerne! Mvh helenerosvoll@hotmail.com

AC IN A BOX sa...

Har linka til dere på bloggen min, vil gjerne være med:)
- AC

Merete K. sa...

Hei :-)

★♥ Vil gjerne være med og deler med venner så ofte jeg kan ★♥ GOD JUL!!★♥

Mvh Merete
m-korsg@online.